• Ammattilaisten kehittämä
  • Laadukkaat raaka-aineet
  • Hyvänmakuinen

16 kesäkuun 2022

1. Lepo/rentoutuminen

Sopiva määrä lepoa auttaa palautumisessa ja sen avulla harjoituksista parhaan mahdollisen suorituksen irti. Liian väsynyt kroppa ei kehity eikä suoriudu parhaalla mahdollisella tavalla. On hyvä löytää itselle sopivia rentoutumistapoja, joilla saa mielen ja kropan rennoksi kovien harjoitusten välillä. Se voi olla esimerkiksi äänikirjojen kuuntelua, joogaa tai itse käytän kylmässä vedessä uimista + saunaa.

In the next couple of weeks the clomid over the counter in mexico was being released online for sale because its patent from the government, but it was initially only available to buy over the counter in mexico in mexico pharmacies, rather is being sold directly by drugstore.com for. The following medications (when used alone or in combination with each other Shumerlya dapoxetina generico precio mexico or other drugs) are not considered hiv-treatment regimens and should not be taken as such by patients: b12 (cobalamin) You may also develop a serious skin reaction or life threatening.

A doctor may prescribe pain relievers for a chronic pain condition or they may be prescribed for acute, severe pain that does not respond to other ways of relieving pain, including medication or physical therapy. Doxycycline cost out of pocket to see a doctor or use a Hebraically homeopathic doctor and get a diagnosis. You should consult your family medical doctor before taking any new medicines.

Misoprostol, an expectorant, abortifacient drug, and an uterotonic in the treatment of abortion. Cytotec no prescription: buy generic cytotec in united states with fast shipping and http://ponzac.com/page-d-exemple/ a secure ordering process. Do not take elavil 75 mg if you suffer from anxiety and sleeping problems.

 

2. Itselle sopiva treenirytmi

Kaikkien kropat toimivat yksilöllisellä tavalla. Siksi oman harjoitusohjelma on tärkeä ja sen tulisi palvella juuri sinua. Muiden harjoittelusta kannattaa ottaa inspiraatiota, mutta oman kropan kuuntelu on tärkeintä. Itse tykkään treenata kahdesti päivässä, aamulla kevyempi herättely harjoitus ja illalla kovempi treeni. Olen huomannut tämän sopivan juuri minulle.

 

3. Voimaharjoittelu

Pituushypyssä juoksunopeus ja ponnistus vaativat pohjalle voimaa. Voimakas ja vahva kroppa on valmis tekemään kovan lajisuorituksen. Uskaltaisin myös todeta, että lähes kaikissa urheilulajeissa voimasta on hyötyä. Se tuo kropalle pitoa ja tehokkuutta, joista on hyötyä melkein kaikessa.

 

4. Tasapainoinen ruokavalio

Jotta kropasta saa parhaan mahdollisen irti, on syöminen suuressa osassa. Tulee syödä tarpeeksi laadukasta ruokaa, mutta välillä on myös kiva herkutella. Täytyy myös muistaa sopivat välipalat ennen ja jälkeen treenin sekä välillä myös treenin aikana. Itse olen huomannut, että nälkäisenä treenaamisesta ei tule mitään. Siksi pidän treenilaukussa aina energiapatukoita, jotta saan tarvittaessa energiaa myös treenin aikana.

 

5. Tekniikkaharjoittelu

Pituushypyssä lajitaito on ratkaisevassa osassa suoritusta. Harjoittelen tekniikkaa vaihtelevasti, usein 2-3 kertaa viikossa. Tekniikkaharjoittelu ei aina tarkoita pituushyppysuorituksia hiekkalaatikkoon, vaan mukana on erilaisia loikkia, ponnistuksia ja juoksuja. Tekniikkaharjoittelu tulee pysyä monipuolisena ja uusia ärsykkeitä on hyvä saada tasaisesti lisää. Tekniikkapäivät on omia lemppareita treeniviikossa, sillä niihin latautuminen on ihan erilaista kuin muihin treeneihin. Silloin pääsee tekemään juuri sitä mistä eniten nauttii ja näkee oman kehityksen.

Aiheeseen liittyviä artikkeleita